26 Ιαν 2012

Το πρώτο μου βραβείο ^^^

 
Η Ήλι μου είναι αυτη που μου χάρισε το πρώτο μου βραβειάκι και μου ζήτησε να παραθέσω με τη σειρά μου κάποια πράγματα που αγαπώ!
Ήλι μου σ' ευχαριστώώώ(δυστυχώς δεν μπορώ να καταλάβω τη λεζάντα της εικόνας )^^ 
Συνέχισε να ....ονειροπολείς ;)

Το πρώτο πράγμα που αγαπώ -ίσως ακουστεί κοινό- είναι οι γονείς μου ^^  Ακόμη και μετά από δύσκολες καταστάσεις και χιλιάδες τσακωμούς , μετά από πολλά βρισίδια και μούτρα ομολογώ πως ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΩ και μου λείπουν κάθε στιγμή που είναι μακριά μου ..
Λατρεύω, επίσης, το καλοκαίρι . Μεγάλες δόσεις ανεμελιάς συνοδεύονται από ακατάπαυστες τρέλες με τις φίλες μου στη θάλασσα και καθημερινά ξενύχτια . Τι παραπάνω να ζητήσω ?
Ναι,θα ζητήσω κάτι...γλυκό για να ολοκληρώσω την απόλαυση ! Αμαρτωλή μου σοκολάτα...το παραδέχομαι .Σ' αγαπώ .!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...